4/2017 Bude školám vládnout smysluplná hra nebo bezduchý intelekt?

Henning Köhler: Je škola místem pro hru nebo není?

Rudolf Steiner: Tajemství materialismu

Andrej Szolgay: Humboldtove medze štátnej moci

Heinz Zimmermann: Abychom mluvili a mysleli z podnětů ducha našeho času (část 2.)

Jiří Švec: Chodidla
(další z autorových úvah nad naší tělesností z hlediska tvořivých hlásek)

Stalo se ve školách

Jitka Čápová, Eliška Houserová: Duhové divadlo 2017

Jana Žižkovská: Světelný kořen pěstujeme ve škole

Marek Kropáč: Proč se některé děti chovají ke koním hrubě?

Pedagogické inspirace

Kateřina Kozlová: Praktické ukázky a osvědčené činnosti ve výuce cizích jazyků (část 4.)

Žákovské práce

Radka Konířová: Dvě andělské práce druháčků

Vendula Chromá: Vyjmenované básničky ze čtvrté třídy

Seriál

Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (8.sešit, 1.díl)

a mnoho dalšího na 68 stranách časopisu.

V příloze pro vychovatele malých dětí, kterou připravuje Asociace waldorfských mateřských škol, najdete na 28 stranách také toto:

Elke Rüpke: Mění se dětství nebo děti?

Johana Passerin: Island (reportáž z tamější Waldorfské MŠ)

Kateřina Krausová: Zpráva z praxe a Tříkrálová hra