3/2017 Impulsy pro druhé století waldorfské pedagogiky

Rudolf Steiner: Učinit člověka plně člověkem aneb Úlohy školy a trojčlenný sociální organismus

O princi Brianovi a světelném meči (keltská pohádka)

Thomas Wildgruber: „Ušlechtilé myšlenky jsou vítány“ aneb Steinerova pedagogika v zemi guruů

Raimund Zerm, Lucia-Maria Masiniová: Jak se waldorfská iniciativa v Eberswalde potýkala s odporem úřadů

Michael Harslem: Když to mezi učiteli skřípe

Heinz Zimmermann: Abychom mluvili a mysleli z podnětů ducha našeho času

Stalo se ve školách

Slavomír Lichvár: Buďte pozdravení, Olympania!

Radka Konířová: Sen noci svatojánské v Českých Budějovicích

Proč? A jak dlouho ještě? Získá Waldorfské lyceum v Českých Budějovicích souhlas státní správy?

Pedagogické inspirace

Sven Saar: Země není mapa. Šesťáci tvoří svůj globus

Ze světa

Henning Köhler: Společnost namísto národa

Seriál

Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (7.sešit, 2.díl)

a mnoho dalšího na 80 stranách časopisu