4/2016 Kulturní impuls waldorfské školy

Andre Bartoniczek: Šlehačka na dortu nebo živoucí základ?

Rudolf Steiner: Křesťanství začalo jako náboženství

Henning Köhler: Tvořme smělé plány
aneb Ústavy nuceného poučování musejí být vpravdě nahrazeny

Corinna Gleide: Éterné tělo – lidský orgán pro vztahy

Stefan Schmidt-Troschke: Fyzické tělo – vtisknutá forma, která se živě vyvíjí

Angelika Storch: Z eurytmie se maturuje v Praze

Světlana Kloučková: Umění jako cesta sebevýchovy a cesta setkání s Kristem

Jiří Švec: Mysl

Stalo se ve školách

Osvojujeme si vnitřní pohyb (rozhovor s Martinem Bakerem o kořenech Bothmerovy gymnastiky)

Tomáš Zuzák: Sport ve waldorfské pedagogice

Eliška Houserová: Dva dny ve znamení přátelské nálady a Duhového divadla

Pedagogické inspirace

Kateřina Kozlová, Julie Šťastná: Praktické ukázky a osvědčené činnosti ve výuce cizích jazyků (část 2.)

Ze světa

Henning Köhler: Kompetence k mediální abstinenci
aneb Co máte v úmyslu s tou technofilní kašpařinou?

Seriál

Rudolf Kutzli: Kreslení forem – živoucí rozvíjení tvořivých sil člověka (5.sešit)

a mnoho dalšího na 64 stranách…