3/2015 Vzdělávání učitelů je uměním

Úvodem
Spontánnost, prostota a přirozenost – to jsou rysy pravé civilizace aneb Thákur o výchově a vzdělávání (velmi aktuální text z Indie roku 1906)

Radka Konířová: Legenda o svatém Mikuláši

O vzdělávání učitelů na Univerzitě Karlově v Praze (rozhovor s V.Spilkovou)

A ještě několik otázek navíc – kromě prof. V.Spilkové odpovídají prof. K. Rýdl (Univerzita Pardubice), doc. T. Kasper (Univerzita Liberec), doc. A.Seberová (Univerzita Ostrava)

O vzdělávání waldorfských učitelů ve Stuttgartu (rozhovor s T.Zdražilem)

Dušan Pleštil: Jak získat učitele pro malého prince?

Tomáš Petr: Ohlédnutí za prvním rokem studia waldorfské pedagogiky v Brně

Nora Vockerodt: Od umění mluvy k zázraku řeči (2. část): Šest gest řeči

Pedagogické inspirace

Moniek Terlouw (a další): Dítě jako otázka (6. část): Petr

Stalo se ve školách

Ludmila Mildeová: Letní kurz waldorfské pedagogiky oslavil 25. narozeniny

Martin Semerád: Včelouch vypráví

akad. arch. Oldřich Hozman: Utváření architektury a prostředí waldorfských škol (1. část)

Představujeme iniciativy

Waldorfská škola v Terezíně jako počátek léčebného procesu (včetně fotoreportáže z prvního dne školy)

Seriály
Werner Perrey: Člověk a hvězdy (23. díl: Souhvězdí Velryby; Souhvězdí Cefea; Souhvězdí Kasiopeii)

a mnoho dalšího na 86 stranách…