1/2015 Dokážeme se soudobými médii zacházet vědomě?

Úvodem
Julius Zeyer: Pod jabloní
Henning Kullak-Ublick: Všeználek 2.0. Vědomý vztah k médiím a waldorfská pedagogika

Julius Zeyer: Pohádka (k velikonoční době)

Edwin Hübner: Jaké kompetence nám zprostředkují soudobá média?
Člověk a počítač (práce žákyň a žáků 9. třídy)
Edwin Hübner: Jak dokážeme vytvořit ve svém životě čas vnitřního klidu? aneb Média a sebevýchova dospělých

Tomáš Petr: Ke knize Manfreda Spitzera ‚Digitální demence‘

Henning Kullak-Ublick: Co je waldorfská pedagogika? (6. část): Ještě spí nebo už pletou? aneb Ruce a nohy hlava potřebuje

Rudolf Steiner: Psychosofie (1. přednáška)
Yehuda Tagar: Chci lidi podpořit ve vlastním myšlení, aby našli zdroj vědomostí uvnitř sebe sama (rozhovor)

Pedagogické inspirace
Moniek Terlouw (a další): Dítě jako otázka (5. část) – Štěpán

Stalo se ve školách
Tomáš Zuzák aj.: Jak začínala waldorfská pedagogika v ČR před 25 lety
Petra Krobotová: Vánoční slovenská hra na pardubické waldorfské škole
Martin Baker: Bothmerova gymnastika na Waldorfské škole v Praze-Jinonicích

Ze světa
Dušan Pleštil: Podzimní setkání Mezinárodní konference waldorfského hnutí v Izraeli
Kateřina Kozlová: Setkání učitelů německého jazyka v Berlíně

Žákovské a studentské práce
Radka Konířová: Sangvinické texty z epoch českého jazyka
Julie Šťastná: Můžu tě doprovázet, ale cestu za tebe neprojdu
aneb Jak se učí angličtina na Waldorfské základní škole v Brně

Pedagogické portréty
Jan Dostal: Jan Evangelista Purkyně mezi Goethem a Steinerem (2. část – dokončení)

Seriály
Werner Perrey: Člověk a hvězdy (21. díl: Souhvězdí Lodi Argo; Souhvězdí Hydry, Poháru a Havrana; Souhvězdí Severní koruny)

a mnoho dalšího…