TÉMA: OBRAZY VÁNOC NAPLNĚNÝCH SVĚTLEM
Úvodem
Georg Dreißig: Světlo lucerny – adventní kalendář příběhů
Selma Lagerlöfová: Císařovo vidění
Hans Ch. Andersen: Poslední sen starého dubu
Rudolf Steiner: Znamení a symboly svátku Vánoc
Henning Kullak-Ublick: Co je waldorfská pedagogika? (1. část)
Henning Köhler: Ptám se, tedy jsem
Goetheanismus, myšlený Goethem (3. část)
Johannes Grebe-Ellis: Oko samo sebe neklame
Pedagogické inspirace
Moniek Terlouw (a další): Dítě jako otázka (1. část): Líza
Stalo se ve školách
Pavlína Netková: Rok ve Finsku na Waldorfské škole
Adéla Konířová, Kateřina Kozlová: Hra waldorfskou školou
Marek Kropáč: Jízda na koni jako výchovný prostředek myšlení, cítění a vůle
Z mateřských škol
Johana Passerin: Slavnosti zimních měsíců
Seriál
Werner Perrey: Člověk a hvězdy – 16. díl
Souhvězdí Velké medvědice
Souhvězdí Malé medvědice
O čem se píše
Yehuda Tagar: Psychologie svobody – psychosofie Rudolfa Steinera
Ze světa
Svoboda ve vzdělávání. Sedm klíčových požadavků vůči vzdělávací politice
Finský vzdělávací systém
Inzerce
Celé číslo ke stažení zde.