3/2011 – Hodnocení jako obraz vztahu učitele a žáka

TÉMA: HODNOCENÍ JAKO OBRAZ VZTAHU UČITELE A ŽÁKA
Úvodem
Nováčková, J.: Známka jako účinný demotivační nástroj
Köhler, H.: Hodnotit nebo rozpoznávat hodnotu?
Kozlová, K.: Slovní hodnocení respektuje vývoj žáka a vytváří prostor pro jeho kvalitativní růst
Kozlová, K.: Básně jako součást vysvědčení
Kožušník, B.: Portfolio středoškoláka – cesta od výsledků k procesu vzdělávání
Šimek, P.: Můžeme slovní hodnocení převádět na klasifikaci známkami?
Wiechert, Ch.: K rozhovoru o dítěti
Janátová, A.: Ke kořenům mentální anorexie a bulimie
Z mateřských škol
Passerin, J.: Pedagogický pohled na malé dítě
Mílková, E.: Jak žije waldorfská pedagogika v městě Lázně Bělohrad
Pedagogické inspirace
Mikuláš Kusánský jako tvůrce novodobé mapy střední Evropy – Ekkehard Meffert (zpracovala Jana Stránská)
Seriály
Vodička, M.: Pane, pojďte si hrát! – 7.díl: Hry pro čtrnáctileté a starší
Člověk a hvězdy – 7.díl
Souhvězdí kardinálního kříže – Kozoroh (W.Perrey)
Hvězdné působení v pozemských látkách – Kozoroh (R.Hauschka)
Ze světa
Pleštil, D.: Setkání Haagského kruhu – Mezinárodní konference waldorfských škol
Recenze
Na cestě světla
Pozvánky, inzerce

Celé číslo časopisu i obálku ke stažení najdete zde a zde.