TÉMA: CO ZNAMENÁ ANTHROPOSOFIE PRO WALDORFSKÉ ŠKOLY?
Úvodem
Steiner, R.: O lásce a nenávisti a o “chytrém rozumu“ (pohádkový obraz k velikonoční době)
Chvála češtině aneb werichovské příběhy z jednoslabičných slov (žákovské práce)
Selg, P.: Duchovní jádro waldorfské školy
Kozlová, K.: Básničky k vysvědčení
Zdražil, T.: Práce učitele s anthroposofickou naukou o člověku jako umělecký proces
Představujeme iniciativy:
Škola jako obecně prospěšná společnost (Waldorfská škola České Budějovice), rozhovor s Kateřinou Kozlovou
Kozlová, K.: Stát se oblíbeným učitelem znamená být na cestě anthroposofie
Hajnová, H.: Z mateřských škol: Fyzický a duchovní význam jídla pro dítě
Stalo se ve školách
Pleštil, D.: Natura et cultura – Krajinotvorné praktikum v jedenácté třídě
Umění výchovy – vyučování, které dýchá uměním
(Jubilejní desáté celostátní setkání waldorfských učitelů v Semilech)
Ze světa
Být na cestě… (Myšlenky o vztazích, výchově a umění)
A co je to vlastně zač, ta anthroposofie? (úryvek z připravované knihy Jana Dostala)
Seriály
Vodička, M.: Pane, pojďte si hrát! – 5.díl: Hry pro dvanáctileté děti
Člověk a hvězdy – 5.díl
Souhvězdí kosmického kříže – Lev (W.Perrey)
Hvězdné působení v pozemských látkách – Lev (R.Hauschka)
O čem se píše
Konrad Paul Liessmann: Teorie nevzdělanosti. Omyly společnosti vědění
Recenze: Aby porod nebolel – aneb cesta k tomu uvnitř
Pozvánky
Inzerce
