3/2009 – Poruchy učení a chování

Téma: Poruchy učení a chování

Úvodník
Básničky pro děti
Téma: Poruchy učení a chování
Mílková, E.: LMD, SPUCH, ADHD – zkratky, ukrývající neúspěchy a utrpení mnoha dětí
Westermeier, E.: Poruchy čtení a psaní – jak je chápat?
Kummer, K.: Co je pozornost a co se děje, když se jí nedostává?
Votavová, D.: Moje cesta k výtvarné terapii
Špičková, D.: Pohovor o dítěti v Základní škole a Střední škole waldorfské v Praze na Opatově
Votavová, D.: Příspěvek k „pohovorům o dítěti“ – studium výtvarných projevů žáků
Kočová, M.: Krátká poznámka ke spolupráci s rodiči v naší škole
Kropáč, M.: Několik postřehů z mé práce s dětmi se specifickými poruchami učení
Knihy k tématu
Být současníkem: Cui bono?
Anthroposofická pedagogika: Boogerd, C.: Sedm učebních procesů a vývoj dítěte
Pedagogika dnes: Zdražil, T.: Waldorfská škola a duch času
Zastavení s eurytmií: Švec, J.: Pokus o eurytmický rozbor slova plíce
Vzpomínky na osobnosti
Jakob Streit
Hans Peter van Manen
Stalo se ve školách
Pozvánka na akci
Nabídka anthroposofické literatury

Celé číslo ke stažení zde.