3/2009 Poruchy učení a chování

Například:
Eva Mílková: LMD, SPUCH, ADHD – zkratky ukrývající neúspěchy a utrpení mnoha dětí
Ernst Westermeier: Poruchy čtení a psaní – jak je chápat
Karl-Reinhard Kummer: Co je pozornost a co se děje, když se jí nedostává?
Daniela Votavová: Moje cesta k výtvarné terapii aneb hledání, nacházení, ověřévání a stále nové otázky
Radomil Hradil: Qui bono? – O porodech doma, prasečí chřipce a mediální manipulaci
Cornelis Boogerd: Sedm učebních procesů a vývoj dítěte
Tomáš Zdražil: Waldorfská škola a duch času (dokončení z minulého čísla)
Jiří Švec: Pokus o eurytmický rozbor slova plíce

Studánka (příloha pro mateřské školy)
Hana Hajnová: Co nás u dítěte nejvíce zlobí
Hana Hajnová: Čím zlobíme děti
Cornelis Boogerd: Pečování o zvyklosti