2/2009 – Být současníkem

Téma: Být současníkem

Úvodník
Básničky pro děti
Rozhovor: Otevírat zdroje vlastního nitra. Tomáš Zuzák
Téma: Argumenty pro waldorfskou pedagogiku
Co se stalo v Jeseníku
Polemika s argumenty proti waldorfské pedagogice
Waldorfská pedagogika a náboženství
Memorandum
Téma: Evoluce
Polemika s Darwin(ism)em
Evoluce a inteligentní design
Člověk: začátek, nebo konec?
Člověk na počátku
Darwin a náhoda
Projekty
Experiment: bez médií
Paul I: přístroj na identifikaci mobilů ve škole
Zastavení nad knihami
Albert Soesman: Dvanáct smyslů
Média: důsledky pasivity
Lidstvo na rozcestí
Eurytmie: SRDCE
Být současníkem: drobničky
Pedagogika dnes: Waldorfská škola a duch času
Pedagogická praxe: Geometrie a její propojení s kreslením a modelováním
Seriál: K založení první waldorfské školy ve Stuttgartu v roce 1919 – 5. díl
Stalo se ve školách
Pozvánky na akce
Nabídka literatury
Umění:
Tajemství Athénské školy
Velikonoční příběh o znovuzrození – část 2

Celé číslo ke stažení zde.