3/2007 Multikulturní projekty. WŠ v zahraničí

Josífová, K.: Bajky
Učitel se učí nejvíc, rozhovor s Tomášem Zdražilem ze Semil
Hradil,R.: Země jako umělecké dílo –projekty Johannese Matthiessena
Matthiessen, J.: Moudrost stvoření u Aboriginců v Austrálii
Mlčáková, E.: Školní představení v Ostravě
Šmahová, A.: Navštěva mnichů z Indie
Haveľková, L.: Adopce na dálku
Wiechert,Ch.: Waldorfská pedagogika je univerzálně lidská
Czére,M.: Waldorf na Slovensku
Stránská, J.: Waldorfské školy v Anglii
Lütkenhorst,A.: Waldorfská pedagogika v Rakousku
Walker,T.: Aktuální situace WŠ v Německu
Niederhausen,H.: WŠ jako kulturní faktor
Porozumnění mezi národy je pro nás důležité, rozhovor s Francisem van Maris z Eindhovenu
Boogerd, C.: Ein Bustan – židovsko-arabská školka v Izraeli
Beil,Z.: Centrum inovativního vzdělávání v Olomouci
Dvořáková,T.: Moc a bezmoc vychovatele – práce s naší agresí
RECENZE: Veselková, S.: Japonská výstava v galerii J.Adamce
STALO SE VE ŠKOLÁCH: Co nového ve waldorfských školách?; Divadlo v Českých Budějovicích; Ohlédnutí za velikonočním trhem v Semilech; Dobrodružství objevování a sebeobjevování; Písek – duhové divadlo; Ukončení studia WP; Pískání pro zdraví; Z olympiády v Semilech; Matematický seminář v Příbrami; Semilská rezonance; Osvětim; Pomoc Zemi v Pardubicích; Kamenosochání v Kamenné;
Jednání na MŠMT o změnách školské legislativy
Zpráva o setkání Haagského kruhu
8. Celosvětové setkání w. učitelů v Dornachu, 24.-29.4.2008